Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldTravianLog ind

 

 Eddie inviterer til fest

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
eddie
Gud 4.rang
Gud 4.rang



Antal indlæg : 69
Location : Guderne I
Registration date : 28/12/07

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptySøn Jan 13, 2008 5:54 pm

I love you Eddie har gået rundt nogle dage og tænkt på hvordan kan jeg vise min taknemmelighed over den enorme hjælp og opbakning jeg for i disse for hulen svære tider. Svaret er hold en fest. Vennerne er jo altid gode for et godt glas af den lysebrune væske og sultne er de altid.
Eddie går nu rundt i Hulen svinet steger langsomt udenfor og det dufter dejligt af flæskesteg. Da det er vinter er der sat mange fade udenfor med mjød, mælk, vand m.m. så det kan være koldt til der begynder at dukke gæster op.
Eddie tænker"mon der kommer nogen - har de tid, i denne tid hvor der er så mange angreb på os?" Hun er også lidt nervøs, for hun har et drengenavn, men er en kvinde. Navnet fik hun fordi der i familien var en dejlig kat der hed sådan - Hi-hi der er nok nogen der bliver overraskede..... Arrow
Tilbage til toppen Go down
goapirat
Admin
Admin



Antal indlæg : 171
Age : 40
Registration date : 30/11/07

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptySøn Jan 13, 2008 6:51 pm

Hehe, jeg har også en langhåret kat, ved navn Eddie Very Happy

Den lever fuldstændig op til navnet :Z

Er festen med eller uden påhæng?
Tilbage til toppen Go down
eddie
Gud 4.rang
Gud 4.rang



Antal indlæg : 69
Location : Guderne I
Registration date : 28/12/07

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptySøn Jan 13, 2008 7:09 pm

Eddie tænker sig godt om, det havde hun slet ikke tænkt på - bliver en smule husmoderforvirrety - men beslutter sig for at selvfølgelig er det med kærester, koner, mænd og børn hvis der er nogen der har nogen.
Hun sender straks den brevdue goapirat efterlod, for at kunne få et hurtigt svar.
Tilbage til toppen Go down
goapirat
Admin
Admin



Antal indlæg : 171
Age : 40
Registration date : 30/11/07

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptySøn Jan 13, 2008 7:55 pm

handuen jeanette er modtaget.

han skal nu i kærlig behandling efter den hårde omgang...

Siger tak for budskabet, og sender lige en lille hilsen med rom, eller flaskepost.

Hvis mine kære børn ikke må komme med, skal jeg lige vide hvornår festen etableres, da jeg ellers får lidt svært ved at finde babysitter til knap 150 bysbørn.
Tilbage til toppen Go down
Idefix
I´ve got a ticket to ride !
I´ve got a ticket to ride !
Idefix


Antal indlæg : 287
Age : 37
Location : Guderne I
Registration date : 21/12/07

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptySøn Jan 13, 2008 8:09 pm

kan desværre ikke selv komme så har sendt 750 korn som du så må bytte til drinks.
god fest - og forhåblig en fredlig periode så du kan nå at rydde gadene for pig -knogler og ligne.
Tilbage til toppen Go down
Topper Harley
Gud 3.rang
Gud 3.rang
Topper Harley


Antal indlæg : 43
Location : Guderne II
Registration date : 02/01/08

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptySøn Jan 13, 2008 10:36 pm

Jeg kom allerede i går, se på forsamlingspladsen, det er min der er Helten fra det Andet sted king
Tilbage til toppen Go down
eddie
Gud 4.rang
Gud 4.rang



Antal indlæg : 69
Location : Guderne I
Registration date : 28/12/07

Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest EmptyMan Jan 14, 2008 1:47 am

santa Festen er godt igang. Din helt sidder og hygger sig med at fylde spionerne fra Sheffield-dave med løgn, mens han hjernevasker dem. Jeg synes det er en god fest, men der er ikke mange der er dukket op. Faktisk fylder bysbørnene fra goapirat mest, med al deres karamelpapir, som blæser rundt i gaderne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eddie inviterer til fest Empty
IndlægEmne: Sv: Eddie inviterer til fest   Eddie inviterer til fest Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Eddie inviterer til fest
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: RODEKASSEN :: BREVKASSEN - BULLSHIT - OFFTOPIC-
Gå til: